Friday 18 April 2014

on the street...Harajuku


Plaid cap is comme des garcon,
plaid  jacket is FACETASM,
and innner knit is GANRYU from comme des garcon.

この春から社会人たる彼は
「アパレルは行きたいけど、
ゴリゴリしたところは向かないかなって思って。」
とはいえ
「ずっとファッションは好きでい続けたい」とも。


'I always lost my glasses and sunglasses,so
I put this string on it,haha, it's not fashion!'
he told.

笑う時、ハハハハハって
大口をあけて気持ちよく笑う。
少しの時間の撮影だったけど、
その快活さは今でも印象的で。

No comments: